DOLAR
46,4627
EURO
53,2248
ALTIN
6.260,77
BIST
14.820,81
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Ankara
Az Bulutlu
26°C
Ankara
26°C
Az Bulutlu
Pazartesi Parçalı Bulutlu
26°C
Salı Açık
27°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
28°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
29°C

SOSYAL ABONMAN UYGULAMASINI İLK 2 GÜNDE 28 BİN 538 KİŞİ KULLANDI

SOSYAL ABONMAN UYGULAMASINI İLK 2 GÜNDE 28 BİN 538 KİŞİ KULLANDI
REKLAM ALANI
04.02.2026
4
A+
A-

Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından sosyal yardım alan vatandaşlar için hayata geçirilen Sosyal Abonman uygulaması, 1 Şubat 2026 itibarıyla başladı. Uygulamanın ilk iki gününde toplam 28 bin 538 kişi ücretsiz ulaşım desteğinden yararlandı.

GO Genel Müdürlüğü verilerine göre, 1–2 Şubat 2026 tarihleri arasında Sosyal Abonman kapsamında yapılan binişlerin; 21 bin 152’si EGO otobüslerinde, 4 bin 964’ü metro hatlarında, 1143’ü ANKARAY’da ve 1279’u ise Başkentray hatlarında gerçekleşti.

UYGULAMA YENİ OTOBÜSLERLE GENİŞLETİLECEK

Sosyal Abonman uygulamasıyla; Ankara Büyükşehir Belediyesi’nden sosyal yardım alan ve kişiselleştirilmiş EGO kartına sahip 18–65 yaş arası vatandaşlara aylık 60 ücretsiz biniş hakkı tanımlanıyor. İlk binişten sonra 75 dakika içerisinde yapılacak ikinci biniş de ücretsiz oluyor.

Uygulama, toplu ulaşım filosuna yeni otobüslerin dâhil edilmesiyle birlikte peyderpey genişletilecek.

REKLAM ALANI